Na temelju odredbe članka 40. Statuta Općine Sveti Đurđ (“Službeni vjesnik Varaždinske županije” broj 30/21. i 18/23.), a u vezi s odredbama Odluke o raspisivanju Javnog poziva za dodjelu financijske pomoći poljoprivrednicima povodom božićnih blagdana za 2025. godinu KLASA: 551-07/25-01/2, URBROJ: 2186-21-04-25-1, od 13.11.2025., općinski načelnik Općine Sveti Đurđ raspisuje sljedeći
JAVNI POZIV
za dodjelu financijske pomoći poljoprivrednicima povodom božićnih blagdana
za 2025. godinu
1. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet ovog Javnog poziva je dodjela financijske pomoći poljoprivrednicima – posjednicima stoke (krava, krmača, svinja, konja, ovaca, koza i dr.) s područja Općine Sveti Đurđ povodom božićnih blagdana.
2. PRAVO NA PODNOŠENJE ZAHTJEVA
Pravo na financijsku pomoć imaju fizičke i pravne osobe koje:
- imaju prebivalište/sjedište na području Općine Sveti Đurđ;
- su upisane u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava;
- posjeduju i drže stoku (krave, krmače, svinje, konje, ovce, koze i dr.) u trenutku objave Javnog poziva;
- nemaju nikakvih dugovanja prema Općini Sveti Đurđ.
3. VISINA POMOĆI
(1) Jednokratna financijska pomoć određuje se na sljedeći način:
- proizvođačima mlijeka u iznosu od 30,00 eura po grlu krave,
- proizvođačima krmača u iznosu od 15,00 eura po rasplodnoj krmači (max 10 komada),
- proizvođačima koza u iznosu od 20,00 eura po grlu (max 10 komada),
- proizvođačima ovaca u iznosu od 15,00 eura po grlu (max 10 komada),
- posjednicima konja u iznosu od 30,00 eura po grlu (max 10 komada).
(2) Ukupna sredstva osigurana su u Proračunu Općine Sveti Đurđ KONTO 35231 Potpore poljoprivrednicima.
4. NAČIN I ROK PODNOŠENJA ZAHTJEVA
(1) Zahtjev se podnosi na obrascu koji je dostupan na mrežnim stranicama i u prostorijama Općine Sveti Đurđ.
(2) Rok za podnošenje zahtjeva je do 10.12.2025.
(3) Zahtjevi se predaju osobno na adresu Ulica braće Radić 1, Sveti Đurđ, poštom ili elektroničkom poštom na adresu: info@sveti-djurdj.hr.
(4) Zahtjevi predani nakon propisanog roka neće se razmatrati.
5. POTREBNA DOKUMENTACIJA
- zahtjev za dodjelu jednokratne financijske pomoći (*obrazac zahtjeva je u privitku Javnog poziva),
- preslika osobne iskaznice / izvatka iz sudskog ili drugog registra
- dokaz o upisu u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava,
- potvrda Općine Sveti Đurđ o nepostojanju dugovanja (potvrdu izdaje Općina Sveti Đurđ na zahtjev podnositelja prijave na Javni poziv)
6. POSTUPAK DODJELE JEDNOKRATNE FINANCIJSKE POMOĆI
Odluku o dodjeli pomoći donosi Općinski načelnik na prijedlog Povjerenstva za provedbu Javnog poziva.
7. DODATNE INFORMACIJE
Sve informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sveti Đurđ ili putem e-maila: info@sveti-djurdj.hr
Javni poziv za dodjelu financijske pomoći PREUZMI
Zahtjev za dodjelu jednokratne financijske pomoći PREUZMI
Zahtjev za izdavanje potvrde o nepostojanju dugovanja PREUZMI



